tisdag 16 augusti 2011

Shopping dag med min kära mor igår!!

Shoppade med mor igår. Köpte äntligen sulkyn jag ville ha!! =D Och jag är super nöjd, den funkar kanon!!

Vi premiär åkte i den när vi handlade och att inte alla har en sulky. Hur lättkörd som helst, lätt att ta sig fram med och framför allt lätt att fälla ihop!! Underbar ;-) Sen fick lilleman en ny mössa, ett par skor och en cykelhjälm. Så i morgon ska vi om vädret tillåter ta oss en cykel tur. Har tyvärr ingen egen hjälm men när jag får möjlighet ska jag köpa denna tuffa. Ser inte ut som en hjälm men är en lika säker hjälm som alla andra i plast

Ska bli så roligt blir hans första cykel tur. Så håll tummarna för bra väder!!
Frukost dags!!

4 kommentarer:

  1. Den hjälmen va ju skit snygg, ser inte ens ut som hjälm, vart köper man en sådan?

    Snygg vagn :-)

    /becky

    SvaraRadera
  2. Ja, visst var den!! Har man en sådan så är det ju inget pinsamt med hjälm =P
    finns på denna sajten men är dyr. Fast jag vet ju inte hur mycket dyrare den är jämfört med dom i plast. Kanske inte skiljer så mycket.

    http://shop.cykelaffaren.se/yakkay-paris-black-oilskin-paketpris/19-0

    Ja, jag är gör nöjd med vagnen. Den gör hela min vardag lättare ;-)

    SvaraRadera
  3. Okej får gå in och kika där =) Man måste ju vara gott föredöme för barna hihi :P

    Skrev ju ett till inlägg igår men de kom nog aldrig med =) Hur har du fått bloggen så snygg??

    / B

    SvaraRadera
  4. Nä, ibland kan inläggen försvinna på vägen..

    Hihi, hittade gratis sidor med färdiga bakgrunder till blogger och sedan har jag ett gratis program som man gör headersen på dvs den med bilderna längst upp. Har du en blogger (blogspot) så kan säg till så kan jag hjälpa dig ;-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)