tisdag 2 augusti 2011

Kikar lite och drömmer om rikedom...

Sitter och spanar lite på inredning med mera och önskar att jag var rik. Precis som miljoner andra människor säkert också gör. Men jag hittade faktiskt dessa 2 smarta, lite onödiga saker för småbarns föräldrar.

pic1
pic1
Smart barnmats förvaring... Tål frys, micro och diskmaskin.
Rolig smidig men sparar man lite barnmatsburkar små glass
lådor så behöver man inte denna för 185:-
En typ av matberedare som både värmer upp/tinar, tillagar, kokar, mixar barnens mat.
Men har man bara en stavmixer, micro, spis så är den inte så nödvändig även om
den kanske är smidigt (båda grejerna finns på inreda.com).
Men det är sånna här pryttlar jag kan bara förälska mig i... Ja, jag är lite udda...

Men sen hittade jag dom här som jag bara SKA köpa till Alexander så småningom (bara 1 utav dom)...

pic1


Och får vi en tös nästa gång ska jag köpa den här...



Visst är den både söt och tuff. Älskar den!! Finns i babyrosa med men dom som känner mig
vet att jag inte gillar för mesiga pluttiga färger.
En sån här skull jag ha ;-) tror inte det skulle funka. Jag skulle nog glömma ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)