lördag 20 augusti 2011

Barnlediga!!

Idag har lilleman vart hos sin farmor och farfar så jag och min man fått lite egen tid.
Så vi har varit och käkat på restaurang, åkte sedan och handlade lite gott och köpte en film.
Sen hade vi mys i soffan. Jätte mysigt!! Första gången på snart 1 år som vi faktiskt kunde ha på det riktiga bio ljudet. Men jag måste säga att även om han kan vara en handfull och att det är nyttigt både för oss och han att vara ifrån varann, så känns det bra tomt hemma och saknaden kommer krypandes ganska så  snabbt.
Känns jätte konstigt när han inte är hemma. Men samtidigt skönt att bara få vara Jag, inte bara mamma. Och få vara lite ensam med min man är aldrig fel. Men som sagt kändes väldigt tomtnär man kom hem!!
Känns ännu värre nu när man ska gå lägga sig.. =(
 

2 kommentarer:

  1. Förstår att du längtade massor efter honom..
    Men låter som ni hade en riktigt mysig kväll =)

    /Becky

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)