torsdag 18 augusti 2011

AAAA!!! Det va la f*n!!

Nått jag tror alla småbarns föräldrar vill i bland är att skrika rakt ut!! Ibland kan dom små verkligen testa ens tålamod. Idag är en sån dag!

Jag tror jag blir galen! Inget verkar vara populärt idag. Llleman vill inte leka på golvet, inte gå i gå stolen, inte sitta vid bordet, inte vara i mammas famn. Försökte ta en promenad men det gick inte. Jag är ju tvungen att ha sele på honom eftersom han hela tiden försöker ta sig ur vagnen. Och då fick han ett riktigt panik artat anfall.

Gjorde ett tappert försök att få i honom i cykelsadeln, det gick väl nägot sådär. Men efter knappt 1 minut va inte det heller bra och shit när vi skulle på med hjälmen fick vi ett tjohejsans anfall och blev vansinnig.

Så tillslut, han som verkade så lovande på gott humör i morse och sov som han skulle, fick gå och lägga sig igen. Där stod han vansinnig och skrek i högan sky men denna gången fick han faktiskt skrika. Och efter 15 minuters skrikande somnade han.

Aldrig har jag kännt mig så hemsk nån gång. Men han va sååå trött och vägrade ge sig, och gudarna ska veta att jag försökte efter alla konstens regler. Men inget fungerade och förtvivlad som man kan bli så såg jag ingen annan utväg. Han måste ju sova...
Nu ska jag ställa mig och fixa middagen för idag.

1 kommentar:

  1. Ojoj! känner igen det dära. har 2 som är 3 o 5. tösen som är 5 var en riktig handfull. hon skulle testa alla gränser som fanns. sonen på 3 var jätte snäll. visst skulle man bara vilja ställa sig på en bergstopp och skrika. eller ge bort dom. tyvärr kan jag medela att det kommer du antagligen vilja fram tills dom flyttar hemmifrån =P

    /Anni

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)