tisdag 2 augusti 2011

Då har vi badat för andra gången med lilleman...

Blev bad idag med med Becky och mamma. Och lilleman hade lika roligt idag. Han fick bada lite längre denna gången och vad härlig han är. Det märks att min lilla plutt gillar att bada. Hade med mig solkrämen idag men jag lyckades bli lite bränd i ansiktet ändå. Men, men röd är också en färg ;-) och förhoppningsvis går det över till brunt. Sen när vi var på väg hem somnade naturligtvis plutten. Så det blev en liten road trip på jakt efter slott och herrgårdar. Tog ett tag innan vi hittade dom. Så en härlig dag idag med. Nu vantar min man på att jag ska komma och lägga mig. Så jag får krypa ner i sängen, och där ska vi inget annat göra än att sova ;-) så God natt!!

2 kommentarer:

  1. Tack för idag, det va super trevlig =)

    Becky

    SvaraRadera
  2. Tack själv!! Får vi göra om nån dag ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)