tisdag 30 augusti 2011

Så typiskt!!

Jag är ju en av dom korkade som inte kan låta bli att följa Days of our lives som går på 3:an.
I know, patetiskt eller hur...
Hur som helst blev jag lite deprimerad när jag såg avsnittet idag. Då har en av karaktärerna dött i serien!!
Han har varit med sedan 80-talet och som de flesta i serien har han lyckats återuppstå ett antal gånger.
Lite trökigt... Men, men jag vet att jag lär fortsätta snegla på den i alla fall.
Brukar sluta titta och låta det gå ett tag sedan börja titta igen.

Men nu ska jag sätta mig och fortsätta vika tvätten och titta på Hem till gården samtidigt.
Ja, jag vet.... Men visst gluttar även du som läser just nu lite på dom i bland..?


2 kommentarer:

  1. Vem har dött???

    Hem till gården e BÄST =)

    Kram B

    SvaraRadera
  2. John Black, Marlenas man... =/

    Ja, visst är det. Tyvärr missade jag dagens båda avsnitt. Lilleman ska ju ha mellanmål kl.12
    Sen ville inte han att jag skulle titta på tv.. =( får se om jag inte kan ge honom mellis halv 12 och se om han vill sova 12 i stället för halv 13.. =P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)