lördag 27 augusti 2011

Jobbat idag!!

Idag hade vi full rulle vill jag lova C-:
Ca 180 lunchgäster och säkert ett 50 tal fikagäster. Svettigt men som alltid funkade allt perfekt. Och inget ström avbrott tack gode gud!!
Då hade det blivit lite jobbigt. Men i mellan alla andra 100 sysslor och beställningar lyckades jag åstakomma dessa 2 tårtor en 10 per och en 25 per. Blev ganska så bra, men är inte riktigt nöjd.
Sen lyckades jag precis göra klart lillemans nallebjörn. Blev inte riktigt nöjd med den.
Har ju inte tagit mig i kragen och fixat nya glasögon och jag ser lite dåligt. Så nosen blev inte så bra som jag ville. Sen skulle det varit riktiga björn ögon, tyvärr dyra, så jag fick ta dom fula ögonen. Sen vad det ju benen, hmmm, dom blev inte bra alls. Men, men förhoppningsvis gillar min lille plutt den. Ska fortsätta kolla på Pirates 3. Godnatt!!!





2 kommentarer:

  1. Men hallo allt va ju fin, Sikka tårtor liksom (mums) haha...

    Åh super söt nalle =)

    Super duktigt ju..

    /becky

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!! :)
    Ja, jag är sällan nöjd, men alltid roligt om nån tycker dom är fina!! ;)

    Nallebjörnen blev skapligt bra. Gjort den utan mönster så det finns lite skavanker.
    Alexander gillade den i ca 5 minuter sen var den inte rolig längre...hihi..inte så grabbigt kanske :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)