måndag 1 augusti 2011

Lilleman har badat i Vänern för första gången!!

Jag, lilleman, mamma och syrran var och badade idag.
Syrran köpte en badring som vi satte lilleman i och jösses vad fart han fick.
Snacka om att trivas som fisken i vattnet. Han skrattade och plaskade för sitt liv och eftersom det är så grunt fick han ju i fötterna i sanden och iväg for han. Han gick omkring i en väldans fart, precis som han gör i gåstolen.
Så himla härlig. Och på stranden var det minst lika kul och titta på alla barnen som springer omkring.
Perfekt dag!!

Men det blåste ju lite granna så jag har ju bränt ryggen. Märkte det när jag och mannen satt ute förrut och det började klia nått hemskt. Jag som då har naglar och gillar att klia mig ganska så hårt satte ju naglarna i ryggen och klia för fullt..tills jag kände hur det började bränna och svida som bara den. Hade ju inte som vanligt min solkräm med mig. Bra jobbat!!

Hur som helst så hade vi det jätte mysigt och det blir nog bad i morgon med.
Puss o Hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)