tisdag 30 augusti 2011

Hihihi...

Då har min mor en blogg. Lite roligt faktiskt. Är ganska roligt att ha en blogg, funkar ju som en dagbok. Skrev ju alltid dagbok när jag va liten. Nu skiljer det ju lite granna på dagbok och blogg då man kanske inte skriver sina allra innersta tankar. Men ganska skönt att skriva några rader ibland.

Nu har lilleman lagt sig för en power nap. Så jag ska faktiskt ta och fixa mig lite att äta. Sen ska jag ta hand om det nya tvätt berget som jag så redigt har skapat. Jag är helt makalös när det kommer till kläder.
Dom hamnar av nån underlig anledning alltid där dom INTE ska vara och gärna i en fin liten hög.
Så återigen får jag nu sätta mig och vika den rena tvätten som fortfarande hänger på tork, lägga undan den och slänga allt det i andra i tvättkorgen. Kanske även starta en maskin då jag befarar att tvättkorgen kommer bli full... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)