torsdag 11 augusti 2011

Födelsedags firande idag!!

Idag fyller min morfar år. Så vi ska alla samlas hos min syster för lite firande. Ser vi fram emot, kanske blir en utflykt för honom upp till Kinnekulle. Han älskar ju historik och fornminnen och det finns det ju fullt utav där uppe. Men det återstår att se för min del. Mamma tar nog med honom vilket fall. Men vi får se hur jag och lilleman gör. Sen blir det i morgon jobb. Tänk om man bara behövde jobba varannan vecka.. Gud vad skönt det skulle vara och naturligtvis fortfarande ha gott om pengar. Hmm, man kan alltid drömma ;-) Sen fyller min man år på lördag så då blir det kalas igen. Hela Familjen Johansson/Andersson och Bjurström. Blir full rulle ;-) Roligt för lilleman att busa med kusinerna igen. Sen jobb på Söndag sen dröjer det 2 veckor tills nästa jobb helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)