måndag 22 augusti 2011

Hmm...

Sitter och filosoferar för mig själv och mannen tittar på bil program.

Hade ju Fru Johansson på besök förrut och hennes fina mage påminnde mig om den underbara känslan att vänta barn. Finns inget mysigare. Jag får erkänna att man blev lite sugen på 1 liten knodd till. Förväntan, spänningen, pirret för vad som komma skall. Saknar det lite. Fast min lilla knodd inte är mer än snart 10 månader så känns det ibland som om det var igår men också som evigheter sen. Tiden går så otroligt fort, man försöker ta vara på tiden men den liksom rinner mellan fingrarna.

Men jag håller vid vad jag sagt! Lilleman får vara lite över året innan det är dags för nästa pluttis. Hade min man fått bestämma hade jag varit gravid med nästa redan när lilleman va 1 månad. Haha, och så kul ska vi inte ha det C-; Nä, nu ska jag nog lägga mig. Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)