måndag 22 augusti 2011

Fick fin besök idag av min mor och en Fru Johansson i Ldkp!!

Idag va min mor och fru Johansson (haha).
Fikade lite och dom busade såklart med lilleman. Så det blev ingen ÖF idag heller.
Ska ge mig tusan på att nästa måndag åka in och träffa dom andra mammorna och deras små guldklimpar.
Sen har vi bara tagit det lugnt, spanar dock lite på mönster och stoppning till en amningskudde jag kanske ska sy till Fru Johansson. Även sätt mönster på saccosäck som jag är väldigt sugen på att sy till lillkillen.
Men det är i så fall ett senare projekt, blir nog lite många projekt annars.
Ska ju sy hade jag tänkt en amningskudde till mig själv i samma veva och se till att sy det där underlaget till barnstolen så det inte blir så obekvämt att sitta i den. Sen stickar jag ju fortfarande på filten och virkar fortfarande på hans matta. Så en sak i taget kanske, fixa amningskudde 2 st, sy underlag/stolsdyna vad det nu kallas till barnstolen, göra klart filten och mattan. Seeeeeeen om ett år eller så =P så kan vi börja med nått nytt C-;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)