onsdag 24 augusti 2011

ÅÅÅ, vad jag älskar Tradera!! Vad mycket man hittar till de små..

Jag har hittat skor och annat smått och gott till lilleman. Lite leksaker, kläder, skor... You name it!!
Tyvärr blev jag lite ledsen när jag hittade dom perfekta skorna och jag förlora budgivningen.
Sätter ju en gräns på t.ex 40 +porto. Och portot varierar allt mellan 12-45:- sen är det bara att hålla tummarna och buda smart C-;
Men kolla in dessa skor är dom inte helt bedårande!!! Och till riktigt små fötter alla i strl 16/17..
ADIDAS Superstar crib sneakers gympaskor HELT NYA! stl. 16

HELT NYA! Ralph Lauren-skor strl 16. ÄKTA!
Jag önskar att jag kom på detta med skorna tidigare, jag har letat skor till lilleman hela sommaren.
Men hittade inget i han strl. Men där fanns det.. D-:
Han har ju vuxit ur dom i strl 15/16 redan innan sommaren började, dom är jätte söta köpta på HM.
Dom ska jag spara!!
Ny mode hjärta Gymnastikskor Storlek 19 (12.5cm) vit
Dom ovan är tom 13/14 i strl. Så pluttiga!!
Hepp, får jaga några i hans strl 19 C-:
Vilka tycker ni??
Pax skor i stl 19Kavat "lära gå" sko stl 19
Eller dessa....??
Små Tygskor strl 19
Tuffa nike skor i strl 19,5!
Sååååå söööta!!! Vill ha dom alla!!


3 kommentarer:

  1. Skit snygga skor :D

    /becky

    SvaraRadera
  2. Mmm, synd man inte är miljonär bara...

    SvaraRadera
  3. Hahaha ja de önska ja allt jag va ibland :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)