torsdag 27 oktober 2011

Torsdag...

Ja, som väntat hann jag inte med nån städning igår. Så idag har jag lite stressigt. Ska storstäda nu på dagen. Sedan iväg och storhandla när J kommer hem. Det ska beställas tårta och kolla hur det ser ut med lillemans dagis plats.
Full rulle!

Men just nu sitter jag framför tvn och filosoferar. Lilleman fyller 1år den 31/10. Firas på lördag. Jag börjar jobba på måndag och liilleman ska vara hos mormor. Han ska börja på dagis först i december så hela november är han hos henne. Så nu funderar jag på lämning/hämtning. Vad ska finnas hos henne? Vad ska finnas hemma?

Får lite smått ångest över att lämna bort honom flera dagar i veckan hela dagarna. Känns jätte konstigt. Börjar lite smått krypa i kroppen på mig. Löjligt kanske men det känns ganska jobbigt. Hur var det för er och barnen dom första dagarna? Före/efter inskolning?

Kommer ångesten och klumpen i magen försvinna...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)