lördag 22 oktober 2011

Gääääsp....

Godmorgon...
Dags för jobb denna helgen, jobbade igår med och stötte på V och henne lilla pluttis.
Hur glad som helst. Möttes av ett riktigt stort leende. Sötnos!!
Dom skulle på spökvandringen, den jag fortfarande inte kommit iväg på NÅN gång.
Så nästa år får jag pallra mig dit, kan vara bra och veta för framtida besök med lille putt vad det är, hur det är..

Igår såg vi en del av anledning till feber på lilleman i allafall. Ny tand har kommit ner. Och den andra är pågång om nån dag eller 2. Båda uppe och bredvid framtänderna. Vår lille plutt får 2 tänder i stöpet, båda nedre framtänderna kom med ca 2-3 dagars mellanrum, dom övre tänderna likaså och nu dessa.
Så snart har det kommit ner hela 6 tänder. Min stora korv!!

Men nu får jag gå in i duschen och göra mig fin för att åka in och jobba.
Hoppas på lagom mängd folk, men så lär det inte bli. Det regnar.... Och då brukar alla hungriga komma.. =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)