måndag 24 oktober 2011

Måndag..

Shit!! Idag är det exakt 1 vecka tills min lilla plutt fyller 1 år.
Vart tog all tid vägen??? Dessutom 1 vecka tills jag börjar jobba...
Den sista tiden nu har gått som hejsan!!

Idag ska vi till Öf  och busa. Ingen förkylning, ingen feber hittills. Oddsens er bra ut.
Sen ska jag in till mannen för byte av mina däck. Skönt att få på vinterdäcken på så man slipper åka som snigel på morgon. När jag sen kommer hem ska jag se om jag inte kan sy denna här som jag sa för att tag sedan att jag skulle göra...
655943fe3ecadb5a8c003725fc6075d0e0d30a8f_large

Fd0f69cb4236fed2b321b339d3711815c541185c_large

För nu har jag tyg..eller ja tyg och tyg, lite vaxduks aktigt tyg. Kommer bild på den sen....

Nu sover lilleman och jag ska passa på att duscha..

3 kommentarer:

  1. Oh, vart har du hittat mönster till den där? En sån dyna vore ju riktigt smidig... vad har du i den? :) (om du vill berätta)

    Asså? Kanske skulle ta mig in till Bilia o kika lite, då kan man ju åtminstone skapa sig en bra uppfattning om vad det är för en stol man vill ha :)

    SvaraRadera
  2. Nejdå det behövdes inget inlogg eller nåt - nu såg jag det. Perfekt!, tack! Får se om jag kan få låna svärmors symaskin något framöver, då ska det sys två dynor - och som du säger, vaxduk är ju himlans smidigt så kan de söla o gegga o man kan bara skölja eller torka av :D Smidigt värre!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, tror jag ska göra en blogg på lite olika ställen och prova mig fram och välja det som känns bäst! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)