måndag 17 oktober 2011

Mega förkylda!!

Bläää, vill bli frisk.
Både jag och lilleman är mega förkylda.
Inte alls kul.

Mannen var sjuk förr förra veckan och lilleman hade feber i samma veva. Jag blev sjuk förra helgen och igår blev fökylningen sämre. Och nu i helgen kom det på lilleman med. Min man är fortfarande mega förkyld. Skit fökylning!!!
Det ända jag avskyr med den här årstiden är alla nedrans förkylningar som går. Jag brukar inte klaga men den här va lite väl ihärdig och jobbig.

Hoppas det går över fort!!
Nu är ska jag rycka upp mig, börjar likna klago muren. Ta tag i litte tvätt kanske...

2 kommentarer:

  1. Hehe men det känns som om det ofta är så, att man vaknar tidigare än vanligt om man får sovmorgon :) Mina barn vaknar inte förrän 9 typ om dom inte blir väckta :D

    SvaraRadera
  2. Ja, du måste se den. Tjatar på min systerdotter men hon ska bestämt vänta till Sverigepremiären på tv.

    Vid Fornbyn, mellan där och kråks finns det en lekplats med lite gunge-li-gung grejer och babygunga, där var vi många gånger i somras.

    Jag vet inte vad för skit jag äter igentligen men något måste det vara. Jag är ute i minst 1 h varje dag och går så något måste det ge tänker jag men icke.

    M var 50 cm och vägde ca 100 gr mer än Alexander. men var ha väldigt rund då eftersom han ändå vägde rätt mycket, eller normalt med andra ord.

    skickar krya på er hälsningar. inget roligt att vara sjuk, mindre kul att ta hand om pigg bebis då.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)