onsdag 30 oktober 2013

JAG ORKAR INTE MER!!!!!

Vill bara gråta!
Min kropp, jag, min man, är jätte trötta. Mina man drar ett lass utan dess like. Han är en fantastisk!!
Han kör på, tar hand om hus, barn, FRU, jobbar. Han sliter här som en iller, men nu ser jag att även han börjar bli ordentligt trött. Tror han tycker det är jobbigt att se mig gråta över hur smärtsamt det är att ta sig från A till B. Tårar och åter tårar över hur jobbigt det är just nu. Kan inte vara lätt för min älskade man.
Och jag försöker så innerligen att inte ge upp, att inte brista och falla i tårar. Men det börjar bli riktigt svårt att hålla modet uppe när allt min kropp gör är att motarbeta mig.

Kan inte fatta att min kropp inte fattar att det är dags att slänga in handduken och starta förlossningen nu inann det går illa. Som jag känner nu så börjar jag bli uppriktigt rädd över om jag kommer kunna klara av en förlossning. En jätte oro!! Jag tror inte jag kommer orka... GUD HJÄLP!!
Vet itne vad jag ska ta mig till!! Jag MÅSTE orka... Ge mig styrka, snälla!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)