onsdag 9 oktober 2013

Mama has done it again!!!

Japp, så sant!!
Det är ingen nytt, ni har hört det förut, men jag kan inte låta bli... Jag har åter fyndat på tradera!!
Idag vann jag 3 par byxor till lilleman, 2 av paren vann jag för 3:-/st (porto 24:-) och det 3:e 20:-
(porto 36:-).  Alla 3 paren var i nyskick, använda ett par gånger bara. Sen fick jag hem mitt klädpaket med 6 par tröjor som jag vann för 167:- inkl. porto. Vintern räddad saknas bara vinter mössa, riktiga vinter vantar och vinter kängor.

Lika roligt varje gång, speciellt när man slår ihop och slår ut och ser att plaggen kostat ca 25-35:-/ st.
Du hittar sällan kläder på Hm eller Lindex för den summan. Men som jag säkert sagt förr, man måste tänka till och inte ge efter så att man betalar för mycket hur snygga, bra eller billigt det låter.
Kompisen fick ett klädpaket med 7 tröjor för 748:-, dvs ca 106:-/plagget. När hon sedan tittar närmare på köpet insåg hon att hon köpt begagnade tröjor för en summa hon kunde köpt nya nästan lika många för (om man letar extra priser). Så ska ni bjuda tänk efter, kolla internet sidorna för dom butiker ni handlar på och se vad priset ligger. Sen är det bara att stålsätta sig och shoppa loss...
Dags att hämta lilleman...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)