måndag 28 oktober 2013

Besök på BB igen pga misstanke om fostervatten läckage...

Jaha, ännu ett besök igår... Utan några resultat på igång startning eller förlossning.
Men det var inte därför vi åkte in, även om jag hoppades att det skulle hända nått.

Men lilleman när han föddes kom ut som ett krackelerat nagellack. Hans hud var fruktanvärd och enormt torr. Och det hade att göra med att jag tydligen läckt vatten utan att veta om det. Så när han kom ut frågade dom tom om jag hade gått över tiden för då kan man läcka. Sen hade vi ett helvete att få hans tur bra igen. Vi smorde med allt i vår väg men det hjälpte föga. Det lossnade som hårda kakor och var smärtsamt för han. Nått vi inte ville skulle hända denna gången. Mina flytningar hade börjat bli jätte vattniga, kändes mer som om jag kissade på mig fast ändå inte. Så jag ringde, berätta om min stora och vi fick komma in och kolla.

Och nej! Inget vatten.. Så skönt! Men inget tydde på att förlossningen ens var i närheten, dom undersökte mig. Jag blev jätte ledsen över att min kropp inte ville inse att orken började ta slut. Ledsen och besviken, men ändå glad över att inte läcka vatten i alla fall, så åkte vi hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)