måndag 21 maj 2012

Varit ute heeeela dagen...

Idag har vi verkligen tagit vara på vädret.
Vi har varit ute hela dagen. Lilleman har bara varit inne för att sova, bytas på och när jag behövt fixa med tvätten och middagen. Han verkligen älskar att få traska fritt runt i trädgården (inte utan tillsyn såklart).
Och han ÄLSKAR sin nya sandlåda.
Den har han traskat i och ur hela dagen, gungat på sin nya gungställning, sprungit runt och busat, gungat på sin gungbräda. Så himla härligt han har varit på toppen humör och njutit till fullo. Nöjd till 100!!

Och han slocknade som ett litet ljus när det var lägg dags. Han har varit så himla härlig, han är alltid härlig men idag har han visat sig från sin bästa sida. Underbara unge 


Och jag tur nog känner mig mycket bättre idag. Nu känns halsen svullen så som när man är förkyld och det kan jag absolut leva med. Den är säkert mycket bättre i morgon och då ska jag åter till jobbet.
Så YEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!! Jag är nästan helt frisk!!!!

2 kommentarer:

Tack för din kommentar ;o)