lördag 19 maj 2012

Sjuk så in i helvete...

Japp, jag har fått en allvarlig halsfluss och går just nu på stark antibiotika/penicillin.
På toppen av det har blodkärl brustit i halsen som gör förbannat ont och blöder.
Tur nog verkar febern försvunnit i alla fall. Alltid nått och jag kan svälja fast det gör ont. Och prata fast jag helst undviker det. Är inte livet bra j*vla underbart ibland!!!

Den ända helgen jag inte kunde va hemma på var denna då vi redan var ont om folk på jobbet och hade en jätte beställning från hockey killarna. Underbart!!!

Nä, nu ska jag ta mig en tupplur tror jag. Är super trött och jätte hungrig. Så fort detta gått över i halsen så jag kan äta igen ska jag ha en mega meny från McDonalds. Skiter i hur onyttigt det är.. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)