söndag 6 maj 2012

Ååå, ljuvliga måndag!!!

Är ledig i morgon!! Yeeey!!!
Så skönt att helgen är slut, förlåt till alla lediga människor som förmodligen önskar att helgen var liiite längre.
Men ack så skönt!!

Mina 13 åriga hockey killar var riktigt nöjda med maten i helgen, allt har räckt.
Så nu kan jag åter andas för de har jag inte gjort på hela helgen.
Och slappna av...mm..so nice..
Idag kom syrran in för att hälsa på efter jobbet och åkte på att hjälpa mig
40 minuter. Va inte alls meningen, men ojoj vad hon räddade dagen.
Det hon gjorde sparade mig säkert en halvtimmes jobb, så lunchen blev
klar precis kl.11 då dom första lunch gästerna trillade in.
Tack älskade syster!! Hade inte fått lunchen klar i tid utan din hjälp idag!!

När jag kom hem smalt mitt mamma hjärta ordentligt. När jag kliver ur bilen står min ljuvliga son i altanfönstret med ett jätte leende och väntar. När jag kliver in igenom dörren kommer han springandes och tjoandes rakt in i mina armar. Väl i min famn hör jag honom säga "mmm, mamma". Så ger han mig en kram.
Jag smalt på ½ sekund. Han brukar inte komma fram till mig så, inte fören jag går in i rummet han är i.
Och definitivt inte komma springandes in i mina armar. Älskade unge, sån kärlek man känner då.
Obeskrivlig!! Nu njuta i soffan med min älskade man!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)