tisdag 1 maj 2012

Underbart väder!!!

Så härligt att få lite värme och sol. Det har väl vi alla väntat på ett tag nu.
Tyvärr fick jag inte börja njuta av det för en min arbetsdag var slut, var hemma 15.45 så det var inte alls illa.
In i fin bilen och iväg alla 3 på liten road trip (haha, bara till grannkommun). Njöt riktigt mycket i det minimala och ganska så trånga baksätet. Men ack vad jag saknat att glida runt i den.

Jag hade hoppats på att få njuta på fredag i stället är ledig då, men såg precis vädret och till min stora besvikelse ska det ju så klart regna och vara ca 7-9 grader. Mindre roligt och där var våren borta igen.
Nu ska jag pyssla lite, med vad har jag inte kommit underfund med än. Lilleman sover och mannen grejar i garaget så inne är jag kvar. Ska nog sätta mig ute i kvälls solen i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)