fredag 30 september 2011

Ny bil på g, så håll era tummar!!!!!

Underbart!!
I morgon är dagen här vi ska till Skillingaryd och kolla på en ny (nyare) bil!!!
Fortfarande Volvo och fortfarande V70. Gillar dom bäst. Så håll tummarna för att allt går som det ska.
Kanske har jag turen att få köra hem en ny bil i morgon, återstår att se.

Vore kanon då min bil håller på att fullständigt ge sig både här och där och på samma gång.
Mina bilar har en tendens att få fel som först kommer lite smygande, nån lite grej här, nån där.
Sen säger det bara PANG så kommer alltihop på en gång inom loppet av ett par dagar.

I går var vi grann byn och skulle handla lite jag, mor och lilleman.
Och bilen började naturligtvis krångla!! Trodde nästan vi skulle få stanna där tills min man kom hem.
Men tur nog var det inte fullständig katastrof utan vi kunde ta oss hem.
Jippie!!! NOT!!!!

Så nu hoppas jag på tur att allt löser sig med banken och att bilen är som bilden visar i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)