fredag 16 september 2011

God kväll!!

Idag känner jag mig helt slut.
Dom små kan verkligen suga musten ur en.

Va på banken idag och det gick jätte bra.
Ser riktigt ljust ut, kanske kan få mig en ny bil trots allt ;-)
Yeeey!! Undebart!!
Och desutom ska det fixas lite med dom andra lånen så det kommer bli
kanon!! Så det har varit en toppen dag i dag.

Dock har min lilla man inte varit på så roligt humör idag.
Han sov inte sin 7-tupplur som han alltid gör.
Sov inte mer än ca 45 minuter innan 12, men inget efter det.
Och han brukar sova en stund efter lunch.
Så allt min plutt sovit idag är 1 timma för han sov på vägen hem.
Och han brukar i alla fall sova 2 timmar, 1 tim på morgon, ca 30 vid 11.30-12, sedan ca20-30 min vid 14.30. Min son har fått in jätte bra sovrutiner som kan variera i tidpunkt.
Så humöret och tålamodet har inte riktigt varit på topp.
Så det blev varken skor eller parken idag.
Det var han alldeles för trött för min lilla knodd.

Hepp, dags att mysa med min man lite ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)