onsdag 7 september 2011

Biltur till stora staden..

Den stora staden heter Skövde btw.
Handlade en present, fikade med mor.
Va nog den dyraste fikat jag varit med om!!!
Köpte 2 bagels BLT, varsin dricka och delade på en vaniljbulle.
Och jag törs inte ens skriva vad det kostade!!
Men svindyrt var det, inne på Elins, och det var inte det stora mittemot HM...

Sen var jag på jakt efter en bättre mössa till lilleman, men ingen hade dom kriterierna jag var
ute efter. Jätte söta kängor på HM..

Som lilleman bara måste ha!! Får åka in igen och handla...
Nu ska min lilleman få lite käk. Sen ska jag börja på middag till min stora man.
Och efter det ska jag slänga mig i soffan och virka och koppla av om mitt lilla yrväder tillåter ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)