måndag 4 februari 2013

Bordet på plats...

Alla pusselbitar snart på plats...
Idag var jag lilleman och mor på Ikea och köpte soffbord och lite krimskrams. Och vardagsrummet är snart klart.

Nu fattas bara en platt tv (vi har fortfarande tjock tv...ja, jag vet att det är år 2013), en bokhylla och måla väggarna vita...Klart! Sen är vardagsrummet som jag i alla fall fantiserat om att det ska se se ut. Jag hoppas mannen delar min vision, det verkar så än så länge. Ny matta med...

Sen hälsade vi på hos syrean som inte är mer än 3 veckor till bf. Så nu är det "eld i röva" med mina projekt. Nu måste jag få ihop dom andra 2 grejerna eller i alla fall 1 utav dom. Här kommer bilder på hur det ser ut just nu...



2 kommentarer:

  1. Va snyggt de blev va duktig du är :)

    SvaraRadera
  2. Som jag alltid säger, allt du tar dig an blir fasen alltid bra.
    Tänk om man kunde vara så grym som du! kram fina du:)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)