fredag 9 december 2011

Yrväder...

Typiskt när man ska in och ta kort att det då är rena stormen ute och ösregn.
Kommer se ut som om jag har stoppat fingrarna i en kontakt när jag väl kommer in till stan.

Förskolan gick bra idag med. Idag var han själv i ca 1 tim o 45 min.
Gick bra men han han hade inte velat vara med o äta. Bara spexade vid matbordet. Min lilla huligan!!
Kändes jätte konstigt att lämna honom och komma hem och inse att gud jag är helt själv...vad gör jag nu då?
Så jag passade på att damma och dammsuga övervåningen, för det hinns sällan med.
Dessutom är vi fortfarande skit skraj för dammsugaren, så det är inte jätte lätt att dammsuga utan assistans.

Nu ska jag kila, hoppas på att jag inte blåser av vägen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)