torsdag 8 december 2011

Mannen på julbord.....

Ja, min älskade man är på julbord och lilleman sover efter en lite längre dag på dagis, lek, bus och kvällsbad.
Så jag har verkligen lite egen tid. Käkat lite av min mans goda bakverk.
Japp, min man bakar!! Och riktigt bra med måste jag säga. Jätte bra eftersom jag och baka inte riktigt går hand i hand.

Har precis tagit hand om disken och sitter nu i vardagsrummet, ända ljudet är från diskmaskinen som går. Lungt och skönt och inget ljud från tvn. 

Tänkte jag skulle ta och kanske läsa min bok för en gångs skull. Oftast försöker vi umgås och mysa, tjöta eller bara titta på tv tillsammans på kvällarna. Då vill jag inte gärna gå undan och sätta mig i gästrummet för att läsa. Och läsa innan jag ska lägga mig brukar inte gå då jag oftast är så trött så jag hinner somna innan jag kommit upp för trappen. Men nu tänkte jag faktiskt ta tillfället i akt och läsa lite.

Ha en skön kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)