torsdag 15 december 2011

Kort up date...

Ja, blir ett kort up date denna morgon.

Dagis fungerar kanon. Han var igår och förrgår på dagis ensam från 9.30-14.45.
Och han åt, sov och lekte som man ska. Kändes jätte roligt att det fungerar, han ville knappt lämna dagis när jag kom. Så tror inte vi kommer ha problem den närmsta tiden med dagis förutom vid hämtning då kanske ;-)

Jag som då helt plötsligt haft egen tid, kan ni tänka er!!!! EGEN TID!!!
Kändes jätte konstigt utan min lilla plåsterlapp. Men skönt att få några timmar att ta igen tvätthögen, städning och alla andra måsten som ligger över hela huset, utan avbrott.
Och kunna äta utan beskymmer och utbrott för att det tar för lång tid. Och titta på tv... ;-)
En helt annan värld...

Idag ska han också vara på dagis i ett par timmar. Så jag ska passa på att åka in till stan och storhandla. För det är nått lille plutt inte gärna vill vara med och göra. Brukar sluta med att man nästintill springer sista biten och glömmer hälften. Tror alla ni andra mammor känner igen detta... =P

Men nu ska jag väcka min lilla goding för att promenera ner till dagis.
Cioa!!


2 kommentarer:

  1. Hahaha plåsterlapp, den va ny =)

    Godingen da, va skönt att det går bra..
    Vi får ses snart igen tycker jag allt, nu e vi mer inne i föräldrar rollen och barnen e roligare ;)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att det går så bra för honom!!

    Alltså twilight är som du säger inte det bästa filmad, de hade en mycket låg budget, inte ens en fjärdedel av den 4:e filmen så de arbetade nog efter vad de hade men historien tycke rjag är fantastisk. jag är ju en sucker för villkorlös kärlek på film :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)