lördag 17 december 2011

Började gråta, hur fånig är man då som mamma?

Ja, jag hade lilleman vänd mot mig i famnen och stod och dansade, tittade på hans favorit klipp kramsången på datorn. Och min älskade son la båda armarna om mig och kramade om mig, tittade på mig och gjorde samma sak igen. När han tittade på mig och log och sedan verkligen kramade om mig hårt blev jag alldeles varm. Mitt älskade hjärta!!! Kände bara en sån kärlek och blev så glad så jag brast, tårarna bara kom.
Kände mig jätte fånig, men han har liksom kramat oss förut men inte så här, inte på detta sättet.
Det var som ååå, min och bara min mamma... Min älskade lilla gullunge!!!

Här är sången som han bara älskar att titta på. När han ser den ger han ifrån sig ett läta som skulle kunna tas som att han blev generad. Jätte sött!!



3 kommentarer:

  1. viken gullunge ;)/Lovisa

    SvaraRadera
  2. Vad härlig han är! en puss och krma från sitt gryn är det bästa man kan få. Det är ofta jag lipar över saker och tiing, lite för ofta kanske :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)