måndag 7 april 2014

Virkat lite fikabröd till syster dottern..

Syrran ville komlettera det otroligt söta lilla kök som A fått med lite virkade cupcakes. 

                                         

Så bedårande så man smälter!!
Tycker det är jätte roligt att virka till nån annan så jag gjorde lite dammsugare också. Gör jag till mig själv kan det ta ett tag innan jag blir klar. Ibland blir det bara en gjord osv. Gjorde en korg med, såg sedan att jag gjort den lite stor så jag får göra lite fler mumsiga kakor, kanske donuts. Här får ni bilder på det jag virkade..

                                         

                                                            

Håller på att virka en docka till sonen. Kommer bild på den så fort den är klar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)