tisdag 3 september 2013

Skoooooor..... Dreeeeeeeglaaaaaaar!!!!!

Aaaaaw, nu skulle bara ana vad jag längtar tills jag kan köpa dessa alla snygga skor som finns ute nu...
Det underbara är att dom ser ju ut som mina gamla skor från mina tonår, vad jag har saknat den sortens sko... Blir lite nostalgisk!!
Och nu när dom här igen och 10 ggr snyggare än dom va på "min tid".
Usla är att jag inte kan köpa mig några. Aningen frustrerande...! Me love shoes!!!!
Min man skulle bara ana vad jag kommer handla skor om jag kommer ner till min normal vikt igen.

Så här såg mina ut....



Under har jag försökt att hitta några som liknar mina... Tänk dock på att mina är väl använda, såpass att dom faktiskt åkte i bingen efter svår separations ångest...RIP!

Ni kan ju då förstå hur lycklig jag blir när jag ser att mina inte slängdes förgäves. Liknande skor går ju faktiskt att köpa nu. Så, så fort denna lilla knort är ute och mamma kommit på fötter... Då ska ni få se, jag ska ner i vikt och jag SKA klämma mig i dessa skor igen... Får tillägga att när jag bar mina skor sist så vägde jag 64 kg och var vältränad. Så är INTE fallet idag... (då menar jag innan jag blev med gravid med mina kottar) Jag har inte tagit så väl hand om mig själv de sista åren. Så detta får bli min "morot"!! Går jag ner kan jag åter stoltsera runt i dessa ur läckra skor... =) Underbar tanke!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)