torsdag 8 augusti 2013

Gråååt....

Igår brast jag ut i gråt...
Min älskade lilla sons trots tillsammans med trött, känslig och gravid mamma med extrema foglossningar i heeela bäckenet. Ingen bra kombination...

Vi har försökt göra sonen blöjfri under semestern. Det har funkat så länge vi varit hemma men det är vi ju inte hela tiden och då åker blöjan på. Men så bestämde vi att jag vi köra sista veckan varje dag då vi inte ska göra några större resor.
Mitt ganska så lugna, snälla barn har förvandlats till ett litet monster som slåss, spottar, skriker, sparkar och gör en mängd dumma grejer. Mitt i "operation blöjfri".
Inte heller bästa kombinationen.

Och dom 2 sista veckorna har inte varit en dans på rosor, så igår gick det inte längre hålla modet uppe...

Nu vaknade sonen med ett vrål...jag återkommer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)