måndag 15 april 2013

Kontoret klart..

Skönt att få komma i ordning inne och inte bara ute. Vi har haft så många tråkiga måsten såsom garaget, taket, altanen, så vi har inte riktigt gjort så mycket inne. Nu har/hade vi ju turen, som jag säkert sagt tidigare, att det är fullt beboeligt och var från den dagen vi flytta in. Men vi har ännu inte fått möjligheten att sätta vår egen prägel. Men nu känner jag mer och mer att vi börjar komma så smått i ordning inne med. Sen så är det som dom säger "I ett hus finns det ALLTID att göra eller fixa till" och det gör det. Man ångrar sig och piffar upp, byter ut osv. Förmodligen under hela tiden man bor i sitt hus.

Det jag i alla fall skulle komma till var att vi fått till möblerna på både kontoret och allrummet på övervåningen... Det är ju då bara jag som ska bestämma mig för hur jag/vi vill ha det på väggarna och väntar på att få tillfället att måla om taket. Det ska bli vitt. Men det är lite större projekt som inte riktigt får plats på listan just nu får komma senare. Först måste sista barnrummet bli klart, garaget sen får vi se hur livet ser ut....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)