fredag 1 mars 2013

Myyyys....!!!!

Har tagit mig ett välförtjänt bad!! Och gud vad skönt det var.
Badar jätte sällan, varför då egentligen??? Det är ju helt underbart...

Kan tala om att en liten del av min röra syns på bilden Den som klamrat sig fast i stora badrummet och som inte vill försvinna.
Hehe, i varje rum i hela huset har jag en liten hörna där jag skapat ett mindre/större berg av olika föremål. Men lite skit hörnen har ingen dött av (och med det sagt så naturligtvis inte ostädat och ofräscht) vem har inte lite oreda hemma?!
Nu slocknar nästan jag med mobilen...
Puss och hej på er så länge...!


1 kommentar:

  1. För att kunna göra bloglovin byte måste man vara medlem på bloglovin.com sen när man skagöra själva bloglovin bytet så är det när man följer varandra på bloglovin ( man följer varandras bloggar där ) Hoppas du förstår ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)