torsdag 1 november 2012

Min stora, stora kille...

Ja, igår fyllde vår son 2 år. 2 år!!!!
Växer som ogräs och jag vill för ett ögonblick att tiden ska stå stilla och gå lite långsammare.
Mammas älskade lilla, oj, stora kille får jag nog börja säga...

Men jag tyckte lite synd om honom när han öppnat sina presenter, för det märktes att det blev väldigt mycket för honom. Han vill leka med allt och för var paket han öppnade kom det bara mer saker att leka med. Ett uttryck att "vad ska jag leka med först....AAAAAHHHHH!!!" lös om hela han.

Och han fick en söt och fin tårta, faktiskt väldigt nöjd, en drak tårta (ni får bild på den i morgon).
En pärontårta (smakade lite som piggelin) fick jag göra på jobbet. Tårtan blev färdig på 30 minuter, gissa om jag hade tungan rätt i mun. Men eftersom min lilla kille inte gillar tårta så hade jag köpt med 2 kanelbullar (tro det eller ej men det är favoriten) och gissa om han var nöjd.
Ojojoj, vad han mumsade med sina bullar. Men han ville ändå ta del av tårtan bokstavligt talat
så han fick drakhuvudet och svansen och satt och brumma med den fram och tillbaka.
Min gullunge.

Duplolego och play dough kit  (mamma & pappa), elektrisk damsugare, termo set med tillhörande t-shirt (mormor & gammelmorfar) Tools bänk med diverse verktyg (Moster och C) Mycket uppskattade presenter. Va inte lätt att få detta barn till dagis i morse må jag säga.

Nu somnar jag närstan med datorn i knät, så jag ska hoppa i säng. Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)