fredag 13 januari 2012

Svar på frågan "varför inga bilder på mig eller min familj?"

Ja, först vill jag tillägga så att ingen blir förbannad på mig att alla gör som dom själva vill. Jag dömmer ingen för att ni har bilder på era familjer. Jag själv kan tycka det är roligt att titta på andras bilder.

Men så här är fallet.
Min man vill inte vara med. Och det respekterar jag till fullo. Jag kan lägga ut på honom om jag tar bort hans huvud. Men låtit bli helt och hållet. Vad gäller min son så är det för att skydda hans privatliv. Jag vill inte att andra ska kunna använda hans bilder i pedofiliska syften eller över huvudtaget. Han ska inte behöva hitta massor av bilder på sig själv som barn på internet när han blir större. Om det nu är möjligt, det vet jag inte men tar inte den risken. Men jag har många gånger tänkt lägga ut på honom utan huvud men har bara inte kommit mig för att redigera bilderna. Är besvärligt och jag är för lat. Sen vill jag vara liiite anonym. Jag vill kunna skriva vad jag vill och kunna vara ganska så anonym. En och annan bild finns ju men jag vill helt enkelt inte utmärka mig för mycket.

Men när jag kommit på ett smidigt sätt att redigera bilder så kanske det blir mer foton.

Roligt när ni frågar saker!!
Fråga mera.. Jag svarar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)