fredag 20 januari 2012

Att man aldrig lär sig...

Har precis gjort vad jag säger till mig själv att unvika. Tittat på en äcklig thriller. Låter kanske jätte löjligt men jag är gör känslig för sådana filmer.

Blir det oäcka gubbar eller lite mer psykiskt så ska jag låta bli att titta på filmen. Annars har jag svårt för att somna och drömmer mardrömmar.
Filmen i sig är säkerligen för många såpass overklig att många skulle finna den löjlig men aningen osmaklig. Men för mig blev det tillräckligt för att störa mitt sömnmönster. Så nu har jag svårt att somna.

Pucko är på sin plats!!!
Skulle även kalla mig själv för idiot i detta läget när jag som vuxen människa borde veta bättre. Både med att film är film och att borde jag låta bli att titta när jag vet hur det blir.
Så nu ska denna idioten koncentrera sig på nån fantastisk lugnande tanke så att jag kan somna.
Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)