måndag 2 januari 2012

2011 för mig... lånat från en väns blogg...

Ja, detta har jag lånat av en vän (vars namn är hemligt) detta här är några frågor om mitt år 2011.


Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, jag har inte gett nått detta året. Kan aldrig hålla dom.. =P



Vilka länder besökte du?
Oj, inga...

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Hmm, ja ett syskon till min lille kille och lite materiella grejer.

 
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Den 26/2 dagen vår son döptes och vi överaskade hela släkten med att gifta oss.

Vad var din bästa framgång 2011?
Jadu, bra fråga. Att jag fått bättre tålamod än innan. Lite mer organisering hemma 
än vad jag haft tidigare. 

Största misstaget?
När jag började på fel löfte på min bröllopsdag... Mycket pinsamt...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få gifta mig med den man jag älskar allra mest. Och så klart lilleman.

Favoritprogram på TV?
Hehe, inte att för glömma jag har varit mammaledig..
Vampire Diarys
Hem till gården
Criminal Minds
CSI New York
m.fl.

Bästa boken du läste i år?
Dean Koontz "Tid för Odd"

Vad önskar du att du gjort mer?
Ätit mindre onyttigheter, badat mer på sommaren.
Rört på mig mer än promenader med lilleman.

Vilken musik kommer alltid att påminna dig om 2011?
Oj, bröllops marschen kanske.
"Tingaling, tingaling" från melodifestivalen 2009 för det var till den 
min älskade son dansade till för första gången i somras.

Något du önskade dig och fick?
Gifta mig med mannen i mitt liv!!!

Något du önskade dig men inte fick?
Hahaha, 168,000,000:- tillräckligt mycket för att särka våra barns framtid, vår framtid, begge släkternas framtid. 
Och fortfarande kunnat skänka en hel del till olika organisationer =P

Bästa köpet?
Min älskade Volvo V70 -09

Vad spenderade du mest pengar på?
Hehe, volvon och vår son.

Hur tillbringade du julen?
Julafton med min mans släkt, juldagen med min.
Nästa år blir det tvärtom.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var hemma och hade födelsedags kalas för bägge släkterna

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror inte det!!

Årets bästa film?
??? Får återkomma om detta...

Hur skulle du beskriva din stil?
Snurrig, livs njutare och optimist..

Vilken kändis tyckte du var snyggast 2011?
Han som spelar Damon i Vampire Diarys han är inte alls dum..

Vem saknade du?
Min mormor...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)