fredag 4 november 2011

Då har man kommit tillbaka till det verkliga livet... =/

Ja, igår skulle lilleman på sin 1-års kontroll. Och mormor fick ta honom dit.
Kändes jätte jobbigt att jag inte kunde ta ledigt från jobbet och följa med. Hade ångest som hette duga vill jag lova. Va ju vaccination med. Men min lille plutt har lagt på sig som han ska och ligger på 11.6 kg och har blivit hela 78 cm lång. Gillar vi skarpt!! Sen vaccinationen gick faktiskt jätte bra sa mor min.
Han sa inte ett ljud och fällde inte en tår. Det är min grabb det, så himla duktig.
Va lite hängig igår och idag har vi hög feber och är inte pigga. Tur han ska få vara hemma med pappa idag min lilla kille.

Och ja, vi har börjat jobba med. Så inläggen kommer komma lite mer sällan nu.
Vill ju gossa massor med min pluttis när jag kommer hem.
Men det går faktiskt över förväntan, känns inte som jag varit borta så länge som 1 år o 2 månader.
Känner mig redan varm i kläderna, men kanske något tröttare.

Nu ska jag göra mig vacker för ännu en dags arbete.

2 kommentarer:

  1. jag tänkte mest på om du hade planer på att gå till ÖF. Då kunde vi ha pratat om det, vi två och de andra också.

    SvaraRadera
  2. SV: Bonfire Night är lite som Valborg. Brasor och fyrverkerier, typ. Till minne av Guy Fawkes som planerade att spränga parlamentet en herrans massa år sedan (V for Vendetta bygger på Guy Fawkes-historien).

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)