söndag 1 februari 2015

Uttråkad.... / Boooored....

Så förbannat uttråkad!!
Vill göra något, visst jag kan virka klart mina grytlappar eller sticka klart mega filten jag håller på med. Men jag tänker mer på nått med huset. Jag vill fixa nått.
Jag vet att vi nu efter mammaledigheten behöver komma i kapp igen och få ordning på bufferten som krympt lite. Men jag vill ändå hitta nått man kan göra, som inte tar all evighet, som funkar med barnen omkring och som kostar så lite som  möjligt.
Inga dåliga krav. Vi behöver renovera vårt sovrum och badrummet på övervåningen men det är 2 saker som kräver tid, planering, pengar och mycket arbete.

Nån som har nått förslag??

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

So damn bored!!
Want to do something, sure I can clear finish my crochet potholders or finish knitting my mega blanket. But I mean more about doing something with the house. I want to fix something.
I know that we, after the maternity leave, need to catch up again and bring order to the economy and our savings that has shrunk a little. But I still want to find something to do that does not take forever, that works with kids around and costing as little as possible.
No bad requirements. We need to renovate our bedroom and bathroom upstairs but there are two things that require time, planning, money and effort. All the things I want to avoid..

Someone who has a proposal??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)