torsdag 19 februari 2015

Fuck this day!!!

Som sagt säger FUCK THIS DAY!!! FUCK YOU och FUCK EVERYTHING!!!
Dom säger att när man fallit ett tag att man tillslut når botten. Men min grop är bottenlös.
Känns som om jag faller ner i ett tomrum.

Trött, svag, irriterad, snäpper eller faller i gråt för minsta motgång är vad som bäst beskriver mig i nuläget. En urusel mamma med stans största samvetskval och världens sämsta humör är en annan beskrivning av mig.

Jag är så trött både psykiskt och fysiskt så jag somnar kl.20 varje kväll med värk i hela kroppen. Sover tills min man väcker mig och det är dags att sova för natten.

Är inte så stark som alla verkar tro. Känner just nu starkt för att fly. Säga upp mig som mamma, fru, vän, kollega och bara gå!! Orken är slut! Jag är slut!!

-----------------------------------------------------------------------------------

As I said FUCK THIS DAY !!! FUCK YOU and FUCK EVERYTHING !!! They say that when you fall a while you will eventually reach the bottom. But my pit is bottomless. Feels like I'm falling down into a endless hole.

Tired, weak, irritable, snaps or falling into tears for the slightes thing is what best describes me at this time. A lousy mother with the biggest enxiety and the world's worst mood is another description of me.

I'm so tired both mentally and physically so I fall asleep at 20 every night with pains throughout my body. Sleep until my husband wakes me up and it's time to sleep for the night.

Im not as strong as everyone seems to think. Right now I strongly feel the need to escape. Denounce me as a mother, wife, friend, colleague and just go !! My energy is gone! I'm done !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)