torsdag 30 januari 2014

Inlagd efter ett mega gallstensanfall...

Halv ligger i en sjukhussäng med 2 andra brevid mig och längtar hem!! Damen brevid mig är HEMSK!! Hon snarkar som en tröska, smaskar som en gris pch släpper väder så jag snart kgäks. VILL ATT HON ÅKER HEM ELLER UT TILL ETT EGET RUM!! Usch vad jag vill hem!!

Jag hade vad dom igentligen redan visste hela gallblåsan full med stenar men en är på promenad i gångarna. Förmodligen den som ger mig de hemska anfallen. Så det blir operation borttagning av blåsa o stenen på vift. Antingen i dag eller imorgon. Men vi hoppas idag för jag längtar som en tok efter min familj. Avskyr att ligga inne.. Vill vara med min man och mina barn!! Men nu kan jag förhoppningsvis bara bli bättre. Får se det från den ljusa sidan. No more pain!! Om allr går som det ska. 

Måste dock säga att jag är lite rädd för att bli sövd. Naturligtvis vill jag inte se vad dom gör. Men tänk om jag inte vaknar..usch!! Ger mig en klump i magen trots att det är en vanlig operation. Man vet ju aldrig, allt kan hända... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)