söndag 10 juli 2011

Trööött!!!!

Jag har insett att min lilla bebis (man kallas väl fortfarande bebis när man är 8 månader..?) är ingen bebis =O
Han är en Duracell kanin på steroider. Jag är helt matt, helt slut!!!
Dessvärre mannen med efter 3 veckors slit med garaget. Så ingen orkar hänga med hans tempo...
Tur nog har jag haft både mor o svärmor på besök, men det har inte stimulerat den lille mannen ändå.
Så nu har min stora man tagit ett välbehövligt bad, jag har ca 5 minuter för mig själv och den lille mannen leker lugnt för första gången på 4 timmar. Hoppas han fortsätter leka lugnt så jag får lite tid och varva ner på och samla nya krafter inför morgon dagen. Då ska jag, lilleman och syrran in till stora staden för lite shopping till stora mannen, lilla mannen och garaget. Hoppas han är lite lugnare då...

Nu ska jag svimma om det tillåts av mina män... ;)
Puss o Hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)