söndag 6 mars 2011

Härlig dag det varit idag...

Denna helgen har varit kanon. Soligt och varmare. Helt underbart!
Idag har mitt hjärta klippt till äppleträdet.
Sen har vi suttit ute i solen och myst med lilleman. Mitt lilla hjärta har vänt sig från rygg till mage och från mage till rygg. Helt hjuvligt att se. Och vi har det på film!

Sen bjöd vi svärföräldrarna och min mans bror på middag. Inget vi gjort på bra länge faktiskt.
Tror inte vi direkt bjudit svärföräldrarna på middag nån gång om jag ska vara ärlig.
Så det var på tiden.

I morgon kommer en kollega och hennes dotter på besök. Sen kommer en kille som ska kolla skadorna i garaget. Och min man ska ner till Göteborg på kurs. Fullt ös, me like.

Sen tänkte jag ta mig en tur till mor om hon är hemma på tisdag. Bjuda henne på lunch.
Härligt att vara hemma!

Nu ska jag mysa med min man. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)