måndag 14 januari 2013

Stora killen, mammas hjärta brister....

Ja, ikea blev det i helgen. Köpte lilleman en ny säng, skänk till vardagsrummet och lite små pryttlar och bra-att-ha grejer till mamma. Lilleman var så nöjd med sitt fina rum så jag och mannen hade svårt att hålla tårarna borta. Att så lite kan göra så mycket... Älskade unge!!!!
Så här blev rummet... Ni får bilder på skänken när jag kommit på hur kameran fungerar. Nu blir bilderna i ett ljus som liknar ett otäckt spöke mitt i.... Not so nice...

Måste tillägga att jag blev utslängd ur min 2-årings sovrum när jag möblerat klart. Han sköv ut mig och stängde dörren mitt framför näsan på mig. Då kom det en liten tår, min stora kille. Nu kommer åren gå fort och innan jag vet ordet av det kommer han inte längre behöva sin stackars mor lika mycket...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)