tisdag 11 december 2012

Yahoo!!!

Sitter med min efterlängtade iPhone. Visserligen begagnad men det bekommer mig inte det minsta. Nu har jag en mobil som fungerar till skillnad från min experia mini pro.

Idag var det lucia firande med dagis i vår byggdegård. Så jag, mannen och lillemanbbegav oss dit efter jobbet. Roligt för mannen att få träffa alla dom andra föräldrarna och deras små.

A var hur söt som helst som tomtenisse. Lugnt gick han längst fram i lucia tåget och höll en fröken i hand. Sedan satt han i mitt knä lika lugn och gunga till lucia sångerna. Mammas stora kille.
Stoltare mamma och pappa får man nog leta efter.

Han var så härlig när han försiktigt busade med dom andra barnen. Han dansade runt och latja lite men inte i 200 km/h som som andra kottarna. Han satt och åt pepparkakor och dra k saft så duktigt och skötsamt. Ååå, älskade unge vad du gör dina föräldrar stolta.

Nu slapp i soffan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)