tisdag 10 maj 2011

Mystime vid sjön, helt fantastiskt!!!

Kan det bli mer underbart?
Vårt hus ligger 5 minuter bort om nån promenerar. Och efter ca 2 1/2 år i huset så har vi faktiskt aldrig gått hit. Vi har tagit bilen och åkt till sjön en bit bort. Vi bor dessutom bland massor av sjöar så vi har ju flera stycken man kan gå till. Så man är lite dum som aldrig utnyttjar bryggorna och möjligheten att ligga intill vattnet. Men så kom mamma med förslaget igår att vi skulle ta en promenad dit och sola.
Så i morse kom mor och vi bakade krater bullar, fixade saft och mellanmål till lilleman. Messade syrran att hon skulle komma ut. Så när syrran kom tog vi hennes lakan och fikat, invigde lilleman sitt del med sele och promenerade ner. Där låg vi och sola medans Alexander sov. Så skönt och lite färg lyckades jag faktiskt att få ;-) Och Alexander när han väl vaknade njöt som fisken i vattnet utan byxor, insmord i solcreme.
Vet jag sagt detta ofta men det är livet!! Så härligt. Synd att man inte tänkt på denna sjön tidigare. Jag är jätte trött efter en hel dag i solen så nu ska jag krypa ner i sängen med min underbara man <3 och sova.
Godnatt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)